04 September 2008


Last week, teman isteri kat wad, dia kena masuk untuk observation pasal baby.. aku lepak sana dua hari.. sambil-sambil tu siapkan lay-out untuk CHAPs Journal yang aku nak bentangkan pada core members dalam masa terdekat ni...insyaallah. Jadi buat masa ni, aku gunalah dulu koleksi-koleksi gambar aku untuk lay-out (pergh! perasan bagus je letak gambar sendiri untuk front cover huhahahahaha) Jadi, buat masa ni..submisi untuk terbitan yang ni belum lagi di war2 kan..maka bolehlah aku cari story baru dalam bulan ramadhan ni...

3 comments:

Warid Mihat said...

abang ian, pe cerita kak ita?baby dah keluar blom? kurus? taklah tu tangkap dari sudut yang tepat tu hahahaha, bersyukur kalau dah kurus macam tu... gambar tu kali tiga lagi baru dapat saiz yang sebenar... hahaha

ian ahmad said...

hu.. macam2 la kau ni.. kak ita admit esok (4/9/2008) untuk induksi. insyallah, jumaat baby kluar..

Hisham Stylo said...

Pian aku dah tanya lens canon 17-85 usm is kat sini, harga dia dalam RM1700 murah gile, aaaaaaaahhh aku nak beli kat yogyakarta nie, aku dah tanya pasal nikon FM2 takdok la ade FM10 - rm350 campur lens sekali, Ada Yashica FX 3 dengan lens 28-80mm cuma RM 280 aje and Canon F1 + lens 35 -70mm harga dia dalam RM600 semua nie dalam good condition ok! anyway aku doakan isteri kau selamat melahirkan baby dengan sihat! take care

hisham misri, yogyakarta, candelabali@gmail.com