03 September 2008

Hari ni dah masuk hari ke-3 puasa.. alhamdulillah, semua berjalan lancar.. makan minum semua cukup..cuma penat la sikitkan...kerja makin hari makin banyak..actually, berlambak-lambak..gambar pun banyak nak kena gi amik..adesss, penat betul la..




jiwa pun masih runsing memikirkan baby baru yang tak mau keluaar lagi ni..doktor cakap, baby comfort sangat dalam perut mama dia..dia tak mo kluar..hari2 la aku dok pujuk dia..dia tak mau klur gak..erm, nampak gayanya.. malam ni aku admitkan lah orang rumah, caeserian la jawabnya...takper, janji selamat sudah la kan...




abang pun dah makin besar, asyik nak gaduh dengan aku je kerja dia..pantang salah sikit nak mengamuk je..tapi takpe la..itu menunjukkan perkembangan sihat dan kematangan dia..ok la tu kan



kamera baru dia dah nak abis filem, kena masukkan filem baru la lepas ni...kali ni mau bagi dia layan kaler plak la.. asyik layan BnW je.. boring gak kan..

1st day puasa, accident kat jalan besar on the way nak balik ke rumah mak kat Shah Alam, dah la jammed..orang ramai parking tepi jalan macam bapak dia punya jalan.. nak aku hon buat habis tenaga je tekan hon tu.. yang bas kilang plak tak sabar-sabar nak balik rumah.. alihnya, aku sondol bas haahhahhahahahha... cess, sabtu ni nampak gayanyer kenalah buat aktiviti yang dah lama aku tinggalkan.. recce kedai potong huhahahhahahaaa... cari signal warna kuning plak la.

1 comment:

Warid Mihat said...

tak nak kuar lagi ke baby tu, adoi tepuk2 sikit perut kak ita sampai dia kuar kui2... gud luck bro.. anak ke dua dah ek... hehehe bila la pulak nak dapat anak nie ish ish...